دستگاه خمیرگیر سنگک 90 کیلوگرم

0رای کاربران

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید

تماس بگیرید

نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

دستگاه خمیرگیر سنگک 90 کیلوگرم

دستگاه خمیرگیر سنگک 90 کیلوگرم

دستگاه خمیرگیر سنگک 90 کیلوگرم آذر پخت  برای تهیه خمیر در نانوایی سنگکی ، لواشی ، بربری ، کلوچه پزی، قنادی، شرینی پزی، پیتزافروشی ها و کلیه صنفی که نیاز به تولید، توزیع و یا استفاده از خمیر در حجم های و ظرفیت متوسط یا بالا دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه خمیرگیری سنگکی 90 کیلویی از ترکیب رنگ سفید و نارنجی تشکیل شده است که پایه و بدنه و شاسی را رنگ سفید، و اهرم نگهدارنده پارو را رنگ نارنجی دربرگرفته و همین امر به یکی از ویژکی های تولیدات این آذر پخت  تبدیل شده است.

بخش اصلی انواع همزن خمیر سنگک به یک ظرف کاسه (دیگ) مانند اختصاص می یابد که به آن پاتیل خمیر و در برخی موارد مخزن خمیر می گویند. جنس پاتیل خمیر در خمیرگیر آذر پخت  از استیل ضدزنگ 314 است. که علاوه بر مقاومت محصول در مقابل رطوبت و دما در بالا بردن بهداشت نیز بسیار مؤثر خواهد بود.

چرا که ساختار آلیاژ استیل 314 به گونه ای است که خمیر به آن نمی چسبد و به راحتی تمیز می شود. بنابراین با عدم تجمع مواد باقی مانده باکتری و میکروب ایجاد نمی شود و در نتیجه بیماری و مواردی از این قبیل کاهش و ایمنی بهداشتی خواهد یافت.

خمیر گیر سنگک 90 کیلویی آذر پخت می تواند به راحتی تا وزن 90 کیلوگرم خمیر را برای شما آماده نماید. قابل ذکر است که برای به دست آوردن این حجم از خمیر توسط خمیرگیر باید چیزی حدود 50 کیلوگرم آرد ( هر کسیه آرد 40 کیلوگرم ) استفاده شود.

آذر پخت  این مدل از خمیرگیر سنگکی را در دو نوع مختلف عرضه نموده است. قابل ذکر است که عملکرد هر دو مدل تولید شده به یک شکل بوده و تنها در توان و قدرت الکترموتور  و همچنین ولتاژ برق مصرفی متفاوت می باشند.

این دستگاه خمیرگیر سنگکی با قدرت 2 اسب بخار برق مصرفی اش 220 ولت خواهد بود، و با الکترموتور 1 اسب بخاری مصرفی برابر با 380 ولت دارد. این دو نوع انواع مدل Azar90 را تشکیل می دهند.

وزن گفته شده برای این دستگاه خمیرگیر سنگکی  چیزی برابر با 170 کیلوگرم است. که با توجه به نوع کاربرد دستگاه خمیر زن و عدم نیاز به جابجایی این میزان وزن مشکلی برای کاربر ایجاد نخواهد کرد.

دهنه پاتیل نیز دارای اندازه 70 سانتیمتر است که هم می تواند انتقال خمیر و دسترسی به آن را آسان کند و هم در امر شستشو مورد توجه قرار گیرد. قطعا برای خرید خمیرگیر سنگکی 90 کیلویی نیز مانند هر محصول دیگری ابتدا به قیمت خمیرگیر فکر کرده و طبیعتا به دنبال یک خمیرگیر ارزان خواهید بود.

فروشگاه اینترنتی آذر پخت با ارائه انواع خمیرگیر سنگکی در قیمت ها و ظرفیت های مختلف این امکان را به وجود آورده است تا شما  با مشاوره در بستری امن به خرید اینترنتی یا تلفنی خمیرگیر پرداخته و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خمیرگیر سنگکی خود را در منزل و یا محیط کار (مفازه)خود تحویل بگیرید.

از دیگر ویژگی های خرید از سایت آذر پخت  امکان استفاده از مشاوره رایگان قبل از خرید است که کلیه خریداران محترم می توانند.از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروش با تجربه در زمینه خمیر گیر سنگکی ما در آذر پخت به آن دسترسی داشته باشند.

مزایا همزن دستگاه خمیرگیر سنگک 90 کیلوگرم

– ظرفیت پاتیل برای خمیر 90 کیلوگرم – ظرفیت پاتیل برای آرد 50 کیلوگرم – جنس پاتیل از استیل – دارای دو نوع تک فاز و سه فاز – قدرت نوع تک فاز 1.5 کیلووات – قدرت نوع سه فاز 1.1 کیلووات – اندازه دهنه پاتیل 70 سانتیمتر

 

مشخصات فنی دستگاه خمیرگیر سنگک 90 کیلوگرم

ظرفیت خمیر : ظرفیت پاتیل برای خمیر 90 کیلوگرم
ظرفیت آرد : ظرفیت پاتیل برای آرد 50 کیلوگرم
نوع تغذیه الکتریکی : 220 ولت و 380 ولت (تک فاز و سه فاز)
قدرت موتور : نوع تک فاز 1.5 کیلووات (2 اسب بخار) نوع سه فاز 1.1 کیلووات (1.47 اسب بخار)

مشخصات فیزیکی دستگاه خمیرگیر سنگک 90 کیلوگرم

جنس بدنه :فلزی
جنس پاتیل : استیل
اندازه دهنه پاتیل : 70 سانتیمتر
وزن دستگاه : 170 کیلوگرم
نمایش کامل نقد و بررسی
امتیاز و دیدگاه کاربران
کیفیت
0
قیمت
0
قیمت نسبت به کیفیت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش