READ  دستگاه نان تیری سنتی | قیمت خمیر پهن کن نان و خمیر باز کن

قیمت دستگاه خمیر گیر سنگک | دستگاه خمیر گیر سنگکی | خمیر گیر نان سنگک

انواع خمیر گیر سنگک

خمیر گیر یا همزن خمیر وسیله هست برای آماده سازی انواع خمیر نان گرفته تا خمیر مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد و از این رو خمیرگیر کاربردی بسیاری در مواد غذایی دارد. و توانسته سرعت کار و تهیه خمیر را برای رستوران و نانوای ها ،کیترینگ ها (کترینگ )، فست فود ها ، ساندویچ فروشی ها ، پیتزا فروشی ها ، نانوایی ها ، قنادی ها و شیرینی پزی ها به شکل چشم گیری افزایش دهد.

خمیر گیر سنگک یکی از شاخه های خمیر گیر صنعتی می باشد . که در سه مدل طراحی و تولید می شود .

 

💎 خمیر گیر پارو دو پره سنگک

💎 خمیر گیر تابوتی(بیسکوییتی) 

💎 میکسر اتوماتیک سنگک اتوماتیک 

مشاوره ماشین الات نانوایی
مشاوره ماشین الات نانوایی

 

انواع خمیر گیر سنگک
خمیر گیر سنگک

 

⭐ خمیرگیر سنگک پارو دو پره

 

خمیر گیر سنگک پارو دو پره از قدیمی ترین خمیر گیر های نانوایی سنگک می باشد. که به علت سهولت کاری بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.

خمیر گیر سنگک dough mixer sangak bread پارو دو پره دارای یک عدد الکتروموتور متناسب با ظرفیت خمیر می باشد . و یک گیربکس ترکیبی قدرتمند شرکت نان سالم تبریز پخت و دیگ تمام استیل با محور چرخان دو بلبرینگی می باشد.

محصول خمیر گیر سنگک پارو دو پره آذر پخت یکی از محصولات بی نظیر در این راستا می باشد .

خمیر گیر کاسه استیل و پارو دو پره استیل سنگک
خمیر گیر کاسه استیل و پارو دو پره استیل سنگک

دستگاه خمیرگیر سنگک یا خمیر همزن  از نظر ظاهری  به میکسرهای کاسه دار شباهت دارد. اگرچه کارایی و ساختار چرخش چنگک و زاویه قرارگیری اش با میکسرها تفاوت دارد ولی کارکرده یک نواختی دارد.
خمیر همزن  چنانکه از نامش پیداست برای تهیه خمیر به کار می رود. و خمیر تولید شده توسط  خمیر گیر در غذاخوری و هتل و شیرینی پزی و نانوایی و مکان هایی که به خمیر احتیاج دارند، به کار خواهد آمد.
به این منظور  خرید خمیرگیر یا همزن خمیر  را به غذاخوری و هتل ها و شیرینی پزی ها و نانوایی و پیتزایی ها پیشنهاد داد می شود.

خمیر همزن سنگک همان دستگاه بزرگی است که در نانوایی ها با چنگکی بزرگ و پاتیلی بزرگ تر در حال ورز دادن خمیری بود که قرار بود نان شود.
چنگکی که با زاویه ای تند، محتویات آرد و روغن و آب درون دیگ خمیر گیر را هم می زند، مشخصه بارز تمامی انواع خمیر گیر سنگک و میکسر های سنگک است. تفاوت عمده ای که می توان برای خمیر گیر سنگک و میکسرها، خصوصا میکسرهای اسپیرال قائل شد، شکل چرخش چنگک است و ظرفیت تولیدی این محصول می باشد.
که در میکسرهای کاسه دار یا اسپیرال حرکتی دایره ای حول مرکز ظرف شکل می گیرد، و در خمیرگیرها هم زدن با زاویه نسب به مرکز مخزن خمیر انجام می شود.
خمیرگیر سنگک را می توان بر حسب ظرفیت و اندازه به انواع متوسط و صنعتی تقسیم بندی کرد. که خمیرگیر های متوسط سنگک بین 40 الی 120 کیلوگرمی و خمیرگیر های صنعتی سنگک 180 الی 270 کیلوگرم.
ظرفیت و گنجایش  انواع دستگاه خمیر گیر سنگک از 40 کیلوگرم تا 270 کیلوگرم متغیر است و نیاز مشتریان تعیین کننده نوع خمیرگیر سنگک خواهد بود.
خرید خمیرگیر از شرکت آذر پخت  تجهیزات به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز پخش تجهیزات نانوایی ، می تواند ضامن هزینه کمتر با گارانتی شرکتی  شما برای خرید این محصول باشد.
چرا که قیمت خمیرگیر در این آذر پخت ، که به دو صورت آنلاین و حضوری امکان خرید را برای متقاضیان سرتاسر ایران فراهم کرده است،

انواع دستگاه خمیر گیر پارو دو پره سنگکی

  • خمیر گیر سنگک 40 کیلویی
  • خمیر گیر سنگک 60 کیلویی
  • خمیر گیر سنگک 90 کیلویی
  • خمیر گیر سنگک 120 کیلویی
  • خمیر گیر سنگک 180 کیلویی
  • خمیر گیر سنگک 240 کیلویی

البته این میزان و ظرفیت بصورت استاندارد و تعریف شده است و در صورتیکه مشتریان تمایل داشته باشند می توانند با تعامل با شرکت آذر پخت  خمیر گیر سنگکی خاص در ابعاد سفارشی خود را سفارش دهند.

خمیرگیر سنگکی در اندازه های استاندارد بالا می توانند خمیر سنگک را در کمتر زمان با بهترین کیفیت میکسر و تحویل نانوایی کنند . خمیر گیر سنگکی باید دارای یک الکترموتور قوی داشته باشید. که شرکت آذر  پخت از شرکت های متعبر ایرانی و خارجی در این زمینه استفاده  میکنند .

کاربردهای خمیر گیر  سنگک چیست؟

خمیر همزن های  صنعتی بصورت دیگ های (پاتیل استیل ) بسته و یا باز هم تولید می شوند. امتیاز خمیرگیر های سنگکی تولید شده در آذر پخت در  این است.
که به راحتی دیگ ها یا پاتیل و قطعات ( کیربکس ) قابل باز و بسته شدن و یا تعویض هستند . و گارانتی محصول توسط شرکت آذر پخت می توانند تضمین کیفیت محصول باشد.
و به دلیل اینکه ساختاری کاملا از استیل 314 دارند به راحتی می توان آنها را شستشو داد.
البته در صورت سفارش تنها برای تولید دیگ ها ( پاتیل ) و یا مخزن خمیر گیر از استیل استفاده نشده بلکه تمامی بدنه داخلی و خارجی دستگاه و حتی شاسی اصلی دستگاه کاملا از استیل ضد خش استنلس 314 است. در ساختار دیگ در کف آن از ورق 4 میلی متری ، در بدنه دیگ از ورق 2 میلی متری و در ساختار بدنه بیرونی دستگاه خمیر گیر از ورق های استیل 1 میلی متری استفاده شده است.

در این خمیرگیر های سنگکی از موتور پر قدرت موتوژن 50 هرتز تک فاز بهره گرفته شده است که دور موتور آن در هر دقیقه تا 1440 دور می رسد .این همزن سنگک قادر است در کمتر از 15 دقیقه  متناسب با حجم نامی خود خمیر مورد نیاز شما را با کیفیت عالی آماده کند بدون اینکه تکه های آرد و یا مواد  غذایی به هم چسبیده در آن دیده شود.

خمیر گیر سنگکی با ظرفیت مختلف
خمیر گیر سنگکی با ظرفیت مختلف

قیمت خرید و فروش خمیرگیر سنگک

شما می توانند با تماس با شرکت آذر پخت سفارش استاندارد یا دلخواه خود را داشته باشید و همزن برقی سنگکی را تهیه و از گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت آذر پخت استفاده کنند.

برای بهتر آشنا شدن با دستگاه خمیر گیر نانوایی سنگکی و برای دریافت لیست قیمت خمیر گیر پیتزا و خرید خمیرگیر اسپیرال و حتی فروش و نمایندگی دستگاه خمیر گیر سنگکی 40 کیلویی و دستگاه همزن خمیر صنعتی و همزن کوچک خانگی ،میکسر خمیر گیر قنادی ،میکسر شیرینی پزی ، دستگاه خمیر زن خانگی ، دستگاه خمیر کن پیتزا  و همزن برقی خمیر لطفا با آذر پهت در تماس باشد .

 

✔️ خمیر گیر سنگک 40 کیلویی

خمیر زن  سنگکی 40 کیلویی آذر پخت  به منظور تهیه و تولید خمیر سنگک مورد استفاده قرار می گیرد .
که عمده مصرف آن در نانوایی سنگکی ، لواش ، بربری ، قنادی، شیرینی پزی، کلوچه پزی و هر صنفی که به تهیه خمیر در ظرفیت تا 40 کیلوگرم نیاز داشته باشد صورت می گیرد.
وجود این خمیر گیر باعث سرعت بخشیدن و سهولت به انجام کار و همچنین تضمین بهداشت و سلامت محصول تولیدی خواهد شد.
چرا که دیگ یا همان پاتیل خمیر موجود در خمیرساز آذر پخت  از جنس استیل نگیر و تمام بهداشتی بوده و به دلیل نچسبیدن مواد به بدنه آن و عدم تجمع باکتری مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته است.

خمیر گیر سنگک 40 کیلویی آذر پخت  در دو مدل با دو قدرت موتور متفاوت طراحی، تولید و عرضه شده با بازار می باشد.
شما می توانید با توجه به میزان مصرف خود یکی از انواع خمیر گیر سنگکی را انتخاب و خریداری نمایید.
همزن خمیر سنگک  با قدرت موتور 1.3 اسب بخار و خمیرساز با برخورداری از قدرت الکترموتور 0.7 اسب بخاری زیر مجموعه خمیر گیر مدل Azar40 می باشند .
که دارای عملکردی مشابه بوده و با دریافت 20 تا 25 کیلوگرم آرد , 15 الی 20 لیرت آب خمیری با وزن 40 کیلوگرم را به بهترین شکل تولید می نمایند.
وزن بیان شده برای دستگاه خمیرزن آذر پخت چیزی حدود 70 کیلوگرم و اندازه دهانه دیگ آن 57 سانتیمتر تخمین خورده است.
بررسی فیزیکی خمیر ساز سنگکی می تواند گواه امکان استفاده از آن در اماکنی با فضای کمتر باشد.
بنابراین شما درگیر دغدغه های کمبود جا برای  دستگاه خمیر ساز سنگکی نخواهید شد.
قیمت خمیرگیر سنگکی 40 کیلویی با توجه به میزان حجم و ظرفیت و نوع کاربرد آن که از نوع خمیرزن خانگی باشد. یا خمیرزن صنعتی تعیین خواهد شد.

مشاوره ماشین الات نانوایی
مشاوره ماشین الات نانوایی

مزایا همزن خمیر سنگکی 40 کیلویی

– ظرفیت و حجم مخزن 40 کیلوگرم
– جنس پاتیل از استیل 314
– دارای دو نوع برق تک فاز و برق سه فاز
– اندازه دهنه پاتیل( دیگ ) 57 سانتیمتر

❤️ مشخصات فنی خمیر گیر سنگک 40 کیلویی

ظرفیت خمیر : 40 کیلوگرم

ظرفیت آرد : 20-25 کیلوگرم

نوع تغذیه الکتریکی : 220 ولت و 380 ولت (تک فاز و سه فاز)

قدرت موتور : نوع تک فاز 1.3 کیلووات (1.7 اسب بخار) نوع سه فاز 0.55 کیلووات (0.7 اسب بخار)

مشخصات فیزیکی

جنس بدنه :فلزی

جنس پاتیل :جنس پاتیل از استیل

اندازه دهنه پاتیل : 57 سانتیمتر

وزن دستگاه : 70 کیلوگرم

✔️ خمیر گیر سنگک 60 کیلوکیلویی

دستگاه خمیر گیر سنگکی 60 کیلویی آذر پخت یکی از بهترین برند های تولیدی خمیر گیر سنگکی در ایران می باشد. خمیر گیر سنگکی  که برای تهیه و آماده کردن خمیر سنگک و صنفی دیگر مثل پیتزا  مورد استفاده قرار می گیرد.
ظرفیت خمیر گیر سنگکی برابر با 60 کیلوگرم خمیر است که در ازای آردی با مقدار 40 کیلوگرم حاصل خواهد شد. ( حجم اسمی این خمیر 1 کیسه آرد 40 کیلوگرمی می باشد) استفاده از خمیر گیری 60 کیلویی در قنادی ها، شیرینی فروشی ها، نانوایی ها سنگکی ، لواش ، بربری ، پیتزا فروشی ها و سایر صنفی که به تهیه خمیر نیاز دارند صورت می گیرد.

READ  دستگاه نان تیری سنتی | قیمت خمیر پهن کن نان و خمیر باز کن

دستگاه خمیر گیر سنگکی  60 کیلویی آذر پخت  در دو مدل با دو قدرت موتور مجزا و ولتاژ مصرفی متفاوت تولید و به بازار عرضه می شود.
تا شما بتوانید با توجه به نیاز و مصرف مرتبط با کسب و کار خود اقدام به خرید محصولی کارآمد نمایید.
مدل های عنوان شده شامل خمیر گیر سنگکی 60 کیلویی با قدرت الکترموتور 2 اسب بخار و ولتاژ مصرفی 220 ولت، و دستگاه خمیر گیر سنگکی با قدرت الکترموتور 1.47 اسب بخار و مصرفی برابر با 380 ولت می باشد.
مشخصات فیزیکی دستگاه خمیر ساز سنگکی آذر پخت  شامل اندازه دهانه دیگ که برابر با 65 سانتیمتر می باشد .
و وزن خمیر همزن  چیزی حدود 160 کیلوگرم تخمین خورده است.
دسته بندی انواع دستگاه خمیرگیری سنگکی  به میزان ظرفیت و تولید خمیر بر می گردد. این امر یکی از فاکتورهای مهم تعیین قیمت نهایی خمیر گیر سنگکی نیز می باشد.
در واقع می توان گفت هر چقدر ظرفیت و حجم یک  خمیر زن سنگکی پایین تر باشد از مبلغ ارزان تری برخوردار بوده و در مقابل خمیرسازی با ظرفیت بالاتر را نمی توان یک خمیر گیر ارزان دانست.
نکته مهم توجه در ساختار و شاسی دستگاه خمیر گیری سنگکی  استفاده از آلیاژ استیل ضدزنگ 314 در قسمت مخزن خمیر ( دیگ خمیر گیر ) و یا همان پاتیل خمیر است که از چسبیدن مواد به بدنه جلوگیری نموده و با فراهم کردن. شستشوی آسان و راحت ، بهداشت و سلامت خمیر تولید شده را رقم زده است.
و از این رو مورد استقبال و مورد توجه جمع زیادی از کاربران و نانوایان در صنایع مختلف قرار گرفته است.

مشاوره ماشین الات نانوایی
مشاوره ماشین الات نانوایی

مزایا همزن خمیر سنگکی 60 کیلویی

– ظرفیت پاتیل برای خمیر 60 کیلوگرم
– ظرفیت پاتیل برای آرد 40 کیلوگرم
– جنس پاتیل از استیل
– دارای دو نوع تک فاز و سه فاز
– قدرت نوع تک فاز 1.5 کیلووات (2 اسب بخار)
– قدرت نوع سه فاز 1.1 کیلووات (1.47 اسب بخار)
– اندازه دهنه پاتیل 65 سانتیمتر

❤️ مشخصات فنی خمیر گیر سنگکی 60 کیلویی

ظرفیت خمیر : 60 کیلوگرم

ظرفیت آرد : 40 کیلوگرم

نوع تغذیه الکتریکی : تک فاز و سه فاز (220 ولت و 380 ولت)

قدرت موتور : نوع تک فاز 1.5 کیلووات (2 اسب بخار) نوع سه فاز 1.1 کیلووات (1.47 اسب بخار)

مشخصات فیزیکی

جنس بدنه : فلزی

جنس پاتیل :جنس پاتیل از استیل

اندازه دهنه پاتیل : 65 سانتیمتر

وزن دستگاه : 160 کیلوگرم

✔️ خمیر گیر سنگک 90 کیلویی

خمیر گیر سنگک 90 کیلویی آذر پخت  برای تهیه خمیر در نانوایی سنگکی ، لواشی ، بربری ، کلوچه پزی، قنادی، شرینی پزی، پیتزافروشی ها و کلیه صنفی که نیاز به تولید، توزیع و یا استفاده از خمیر در حجم های و ظرفیت متوسط یا بالا دارند مورد استفاده قرار می گیرد.
این دستگاه خمیرگیری سنگکی 90 کیلویی از ترکیب رنگ سفید و نارنجی تشکیل شده است که پایه و بدنه و شاسی را رنگ سفید، و اهرم نگهدارنده پارو را رنگ نارنجی دربرگرفته و همین امر به یکی از ویژکی های تولیدات این آذر پخت  تبدیل شده است.
بخش اصلی انواع همزن خمیر سنگک به یک ظرف کاسه ( دیگ ) مانند اختصاص می یابد که به آن پاتیل خمیر و در برخی موارد مخزن خمیر می گویند.
جنس پاتیل خمیر در خمیرگیر آذر پخت  از استیل ضدزنگ 314 است.
که علاوه بر مقاومت محصول در مقابل رطوبت و دما در بالا بردن بهداشت نیز بسیار موثر خواهد بود.
چرا که ساختار آلیاژ استیل 314 به گونه ای است که خمیر به آن نمی چسبد و به راحتی تمیز می شود.
بنابراین با عدم تجمع مواد باقی مانده باکتری و میکروب ایجاد نمی شود و در نتیجه بیماری و مواردی از این قبیل کاهش و ایمنی بهداشتی خواهد یافت.

خمیر گیر سنگک 90 کیلویی آذر پخت می تواند به راحتی تا وزن 90 کیلوگرم خمیر را برای شما آماده نماید.
قابل ذکر است که برای به دست آوردن این حجم از خمیر توسط خمیرگیر باید چیزی حدود 50 کیلوگرم آرد ( هر کسیه آرد 40 کیلوگرم ) استفاده شود. آذر پخت  این مدل از خمیرگیر سنگکی را در دو نوع مختلف عرضه نموده است.
قابل ذکر است که عملکرد هر دو مدل تولید شده به یک شکل بوده و تنها در توان و قدرت الکترموتور  و همچنین ولتاژ برق مصرفی متفاوت می باشند.
این دستگاه خمیرگیر سنگکی با قدرت 2 اسب بخار برق مصرفی اش 220 ولت خواهد بود، و با الکترموتور 1 اسب بخاری مصرفی برابر با 380 ولت دارد. این دو نوع انواع مدل Azar90 را تشکیل می دهند.

وزن گفته شده برای این دستگاه خمیرگیر سنگکی  چیزی برابر با 170 کیلوگرم است. که با توجه به نوع کاربرد دستگاه خمیر زن و عدم نیاز به جابجایی این میزان وزن مشکلی برای کاربر ایجاد نخواهد کرد.
دهنه پاتیل نیز دارای اندازه 70 سانتیمتر است که هم می تواند انتقال خمیر و دسترسی به آن را آسان کند و هم در امر شستشو مورد توجه قرار گیرد.
قطعا برای خرید خمیرگیر سنگکی 90 کیلویی نیز مانند هر محصول دیگری ابتدا به قیمت خمیرگیر فکر کرده و طبیعتا به دنبال یک خمیرگیر ارزان خواهید بود.
فروشگاه اینترنتی آذر پخت با ارائه انواع خمیرگیر سنگکی در قیمت ها و ظرفیت های مختلف این امکان را به وجود آورده است تا شما  با مشاوره در بستری امن به خرید اینترنتی یا تلفنی خمیرگیر پرداخته و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خمیرگیر سنگکی خود را درب منزل و یا محیط کار ( مفازه )خود تحویل بگیرید.
از دیگر ویژگی های خرید از سایت آذر پخت  امکان استفاده از مشاوره رایگان قبل از خرید است که کلیه خریداران محترم می توانند .از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروش با تجربه در زمینه خمیر گیر سنگکی ما در آذر پخت به آن دسترسی داشته باشند.

مشاوره ماشین الات نانوایی
مشاوره ماشین الات نانوایی

مزایا همزن خمیر سنگکی 90 کیلویی

– ظرفیت پاتیل برای خمیر 90 کیلوگرم
– ظرفیت پاتیل برای آرد 50 کیلوگرم
– جنس پاتیل از استیل
– دارای دو نوع تک فاز و سه فاز
– قدرت نوع تک فاز 1.5 کیلووات
– قدرت نوع سه فاز 1.1 کیلووات
– اندازه دهنه پاتیل 70 سانتیمتر

❤️ مشخصات فنی خمیر گیر سنگکی 90 کیلویی

ظرفیت خمیر : ظرفیت پاتیل برای خمیر 90 کیلوگرم
ظرفیت آرد : ظرفیت پاتیل برای آرد 50 کیلوگرم
نوع تغذیه الکتریکی : 220 ولت و 380 ولت (تک فاز و سه فاز)
قدرت موتور : نوع تک فاز 1.5 کیلووات (2 اسب بخار) نوع سه فاز 1.1 کیلووات (1.47 اسب بخار)
مشخصات فیزیکی
جنس بدنه :فلزی
جنس پاتیل : استیل
اندازه دهنه پاتیل : 70 سانتیمتر
وزن دستگاه : 170 کیلوگرم

✔️ خمیر گیر سنگک 120 کیلوکیلویی

خمیر گیر سنگکی 120 کیلویی آذر پخت خمیر گیر صنعتی مناسب نانوایی‌های سنتی سنگکی و لواش ، بربری، نان فانتزی‌ها، و کلوچه‌پزی‌هاست.
وقتی گفته میشه خمیر گیر 120 کیلویی به این معنا نیست که می‌توان 120 کیلوگرم آرد داخل خمیرگیر ریخت. بلکه گنجایش و ظرفیت مخزن ( دیگ ) خمیرگیر 120 کیلوگرم خمیر است،
که طبیعتا مقدار  متناسبی آرد با آب ترکیب شده و تبدیل به این مقدر خمیر شده است. ساخت بدنه پاتیل ( دیگ ) خمیر گیر صنعتی آذر پخت از استیل 304 نگیر است.
که یکی از بهترین انواع استیل نگیر ، و مناسب صنایع خوراکی است. خمیر زن صنعتی سنگکی آذر پخت  دو پارو با دو جنس و دو طراحی مختلف دارد.
که یکی از آنها که دو شاخ (پارو دو پره ) است از استیل 304 نگیر ساخته شده، . بلندی خمیر ساز صنعتی سنگکی آذر پخت  115 سانتی‌متر و عمق دیگ آن 43 سانتی‌متر است.
اندازه طول دستگاه و قطر دهانه پاتیل دستگاه همزن خمیر سنگک  آذر پخت  نیز 138و 82 سانتی‌متر است.

خمیرگیر سنگکی 120 کیلویی آذر پخت بدنه‌ای و شاسی از جنس فولاد سیکا 45 ( فولاد مخصوص صنعت )دارد، و نه تنها بدنه، بلکه جنس تمام شفت‌ها و ماردون‌های استفاده شده.
در دستگاه خمیر گیر سنگکی از فولاد سیکاست. دنده خمیر گیر صنعتی آذر پخت  در دو مدل از فسفر برنز و چدن نشکن 52 درجه سخت‌کاری شده ساخته شده که در زمان طولانی به‌هیچ‌وجه ساییده نمی‌شود.
روی بدنه و همه اتصالات خمیر زن صنعتی سنگکی آذر پخت  با رنگ کوره‌ای 240 درجه ضد خش پوشیده شده تا دوام آن را تضمین کند. خمیرساز صنعتی سنگکی  دارای الکترموتور 1400 دور است.
که با قدرت 3 اسب بخار کار می‌کند و در دو مدل برق تک فاز و برق سه فاز با ویژگی‌های مشابه ساخته شده تا هم بتوان از آن در محیط‌های شهری و روستایی و با برق شهری استفاده کرد،
و هم در محیط‌های صنعتی و با برق سه فاز صنعتی. وزن دستگاه همزن خمیر آذر پخت حدود 225 کیلوگرم است. امکان جابجایی به علت وزن خمیر گیر یکم دشوار هست .

READ  دستگاه نان تیری سنتی | قیمت خمیر پهن کن نان و خمیر باز کن

برای خرید خمیرگیر سنگکی 120 کیلویی آذر پخت  و بهره بردن از آن در نانوایی یا تولید کیک و کلوچه خود کافی است آن را به لیست خرید خود افزوده و سفارش دهید.
این روزها خرید اینترنتی آسان‌ترین و امن‌ترین روش خرید است ( خرید حضوری یا تلفنی هم امکان پذیر می باشد ) و شما نیز با خرید اینترنتی دستگاه خمیر هم زن سنگکی از زحمت گشت و گذار در بازار آسوده خواهید شد.
با نگاهی به قیمت خمیرگیر سنگکی  120 کیلویی آذر پخت  و سایر فروشگاه‌ها، شاید مناسب‌ترین قیمت را در اینجا بیابید.

پس اگر کارکرد و قیمت خمیرگیر سنگکی 120 کیلویی آذر پخت  نظر شما را به خود جلب کرده است، با خرید خمیرگیر 120 کیلویی آذر پخت  خمیرگیر  ایمن و محکم و استاندارد را به محیط کاری خود اضافه کنید و از گارانتی و خدمات پس از فروش استفاده بفرمایید

مشاوره ماشین الات نانوایی
مشاوره ماشین الات نانوایی

مزایا همزن خمیر سنگکی 120 کیلویی

– گنجایش 120 کیلوگرم
– جنس دیگ استیل 304 نگیر
– قطر دهانه دیگ 82 سانتی‌متر
– قدرت موتور 3 اسب بخار
– منبع انرژی برق تک فاز و برق سه فاز

❤️ مشخصات فنی خمیر گیر سنگکی 120 کیلویی

ظرفیت خمیر : 120 کیلوگرم
نوع تغذیه الکتریکی : برق تک فاز و سه فاز
قدرت موتور : 3 اسب بخار
مشخصات فیزیکی
جنس بدنه : فلزی
جنس پاتیل : استیل نگیر 304
جنس پارو : دو مدل: آلومینیوم پرداخت شده / استیل 304 نگیر
اندازه دهنه پاتیل : 82 سانتیمتر
اندازه دستگاه : 115×138 سانتیمتر (ارتفاع، طول)
وزن دستگاه : 225 کیلوگرم

✔️ خمیر گیر سنگک 180 کیلوکیلویی

دستگاه خمیر گیر سنگک 180 کیلویی آذر پخت که با گنجایش و ظرفیت  180 کیلوگرم کاربرد زیادی در نانوایی‌های سنتی بزرگ و نان فانتزی‌ها ،نان تیری  و کارخانه‌های تولید کیک و کلوچه دارد.مناسب کار و کسب‌هایی با حجم کار بالاست.
ساختار و شاسی دستگاه خمیر زن  سنگکی 180 کیلویی آذر پخت از نوع 304 نگیر، و از بهترین و مناسب‌ترین نوع استیل 304 به کار رفته در صنایع خوراکی است.
بلندی دستگاه همزن خمیر سنگک آذر پخت 115 سانتی‌متر، طول آن 145 سانتی‌متر، و عمق دیگ ( پاتیل ) آن 43 سانتی‌متر است؛ اندازه قطر دهانه آن هم 92 سانتی‌متر است.
دو نوع پارو برای دستگاه هم زن خمیر  سنگکی آذر پخت ساخته شده که دارای دو شکل و دو جنس مختلف هستند. یکی از پاروها دو شاخ است و از جنس استیل نگیر ساخته شده، و جنس پاروی دیگر که سه شاخ است، از آلومینیوم پرداخت شده است.

دستگاه خمیرگیر سنگک 180 کیلویی آذر پخت دارای الکترموتور با قدرت 2-3 اسب بخار است و با برق سه فاز کار می‌کند. البته خریدار می تواند برای قدرت بیشتر، سفارش الکترموتور 3 اسب را نیز بدهد.
خمیرگیر مشابه همین مدل و دقیقا با همین ویژگی‌ها نیز مناسب برق تک فاز  220 ولت شهری ساخته شده تا خرید خمیرگیر 180 کیلویی آذر پخت به نسبت محیط صنعتی یا شهری انجام شود.
جنس ماردون و شفت‌های استفاده شده در دستگاه خمیر زن آذر پخت از فولاد سیکا 45 ( فولاد مخصوص صنعت ) است که مقاومت و دوام آن را تضمین کرده است.
دنده دستگاه خمیر ساز سنگکی آذر پخت نیز در دو جنس مختلف تهیه و تولید شده است که یکی از فسفر برنز و دیگری از چدن نشکن 52 درجه سخت‌کاری شده است. که به آسانی دچار فرسایش و خوردگی نمی‌شود.
پس اگر شما در جستجوی خمیرگیر برای کارخانه یا نانوایی بزرگ خود هستید و دستگاه همزن خمیر آذر پخت مناسب شماست،
برای دیدن قیمت خمیر گیر سنگک 180 کیلویی آذر پخت به سایت ما مراجعه کنید و در صورت ثبت نشدن قیمت به دلیل نوسان  بازار قیمت‌ها با ما تماس بگیرید 09149974203  تا از قیمت خمیرگیر سنگکی 180 کیلویی آذر پخت و دیگر برتری‌های آن و نمونه‌های مشابه و مناسب شغل شما اگاه شوید. توجه داشته باشید .

مزایا همزن خمیر سنگکی 180 کیلویی

– گنجایش 180 کیلوگرم
– جنس دیگ استیل 304 نگیر
– گودی دیگ 43 سانتی‌متر
– قطر دهانه دیگ 92 سانتی‌متر
– قدرت موتور 2 اسب بخار (3 اسب بخار سفارشی)
– منبع انرژی برق تک فاز / برق سه فاز

❤️ مشخصات فنی خمیر گیر سنگکی 180 کیلویی

ظرفیت خمیر : 180 کیلوگرم
نوع تغذیه الکتریکی : تک فاز / سه فاز (220 / 380)
قدرت موتور : 3-2 اسب بخار
مشخصات فیزیکی
جنس بدنه : فلزی
جنس پاتیل : استیل 304 نگیر
جنس پارو : دو مدل: آلومینیوم پرداخت شده / استیل 304 نگیر
اندازه دهنه پاتیل : 92 سانتیمتر
اندازه دستگاه : 115×145 سانتیمتر(ارتفاع، طول)
وزن دستگاه : 250 کیلوگرم

✔️ خمیر گیر سنگک 240 کیلوکیلویی

دستگاه خمیر گیرسنگک 240 کیلویی آذر پخت مدل Azar240 بزرگترین محصول خمیر گیر سنگکی تولید شده توسط شرکت آذر پخت است که قابلیت تولید و آماده سازی خمیر تا حجم 240 کیلوگرم را دارا می باشد.
قابل ذکر است که برای داشتن این میزان خمیر قطعا نیاز به 180 کیلوگرم آرد ( 3 کیسه آرد ) می باشد. استفاده از این خمیر گیر با این ظرفیت در صنایعی مانند شیرینی پزی، کارخانجات تولید کیک و کوچه و نانوایی های بزرگ صورت می گیرد.
از این رو به آن دستگاه خمیر گیر صنعتی نیز می گویند. جنس بدنه و شاسی  خمیرگیر از فلز و جنس پاتیل خمیر از استیل ضدزنگ در نظر گرفته شده است.
استیل 304  یکی از آلیاژهایی است که از نظر تامین بهداشت و سلامت مواد غذایی مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته است.
چرا که علاوه بر ایجاد امکان شستشوی آسان و راحت  از چسبیدن باقی مانده مواد نیز جلوگیری کرده و به کاهش باکتری و میکروب در این دستگاه خمیرگیری 240 کیلویی کمک می نماید.

دستگاه خمیرگیری 240 کیلویی آذر پخت مدل Azar240 در دو مدل خمیرگیر نیمه صنعتی و خمیرگیر صنعتی تولید شده است .
که تفاوت آن ها را می توان در ولتاژ برق مصرفی ( برق شهری ) دانست چرا که در عملکرد کاملا مشابه به هم عمل کرده و از کارایی یکسانی برخوردار هستند.
تغذیه در خمیرگیر صنعتی توسط برق  سه فاز 380 ولت و در خمیرگیر نیمه صنعتی تک فاز  220 ولت می باشد.
این در حالی است که قدرت الکترموتور در هر دو خمیرگیر به 4 اسب بخار می رسد. وزن خمیرساز صنعتی آذر پخت  340 کیلوگرم و اندازه دهانه دیگ ( پاتیل ) در آن به 105 سانتیمتر می رسد.
فروشگاه اینترنتی آذر پخت  ارائه دهنده انواع خمیر گیر صنعتی و خمیر زن نیمه صنعتی با ایجاد امکان خرید حضوری ( تلفنی ) و خرید اینترنتی خمیر گیر سنگکی  در صدد است تا رضایت شما خریداران محترم را در نتیجه یک خرید راحت به دست آورده .
و قدمی در بهبود و رونق کسب و کار شما بردارد. قیمت دستگاه خمیر گیر سنگکی 240 کیلویی در آذر پخت  به نسبت سایر فروشگاه ها بسیار مناسب تر اعلام شده است.

مشاوره ماشین الات نانوایی
مشاوره ماشین الات نانوایی

 

مزایا همزن خمیر سنگکی 240 کیلویی

– ظرفیت پاتیل برای خمیر 240 کیلوگرم
– ظرفیت پاتیل برای آرد 180 کیلوگرم
– جنس پاتیل از استیل
– دارای دو نوع تک فاز و سه فاز
– قدرت نوع تک فاز 3 کیلووات (4 اسب بخار)
– قدرت نوع سه فاز 3 کیلووات (4 اسب بخار)
– اندازه دهنه پاتیل 105 سانتیمتر

❤️ مشخصات فنی خمیر گیر سنگکی 240 کیلویی

ظرفیت خمیر : 240 کیلوگرم
ظرفیت آرد : 180 کیلوگرم
نوع تغذیه الکتریکی : تک فاز و سه فاز (220 ولت و 380 ولت)

قدرت موتور : تک فاز 3 کیلووات (4 اسب بخار) نوع سه فاز 3 کیلووات (4 اسب بخار)

مشخصات فیزیکی
جنس بدنه : فلزی
جنس پاتیل : استیل
اندازه دهنه پاتیل : 105 سانتیمتر
وزن دستگاه : 340 کیلوگرم

خمیر گیر تابوتی(بیسکوییتی) مخصوص سنگک

خمیر گیر تابوتی سنگک یکی از خمیر گیر های پر کاربرد در صنعت نان می باشد. که در دو ظرفیت 120 و 240 تولید می شود .

 

خمیر گیر تابوتی(بیسکوییتی) مخصوص سنگک
خمیر گیر تابوتی(بیسکوییتی) مخصوص سنگک

 

دستگاه خمیر گیر یا همزن خمیر  جزو دستگاه های  ( ورز دهنده خمیر ) مورد نیاز هر نانوایی و فروشگاه های قنادی  یا صنفی که نیاز به مخطوط کردن را دارد می باشد .
که برای تبدیل آرد به خمیر مورد استفاده قرار می گیرد که به راحتی و آسان می توانید با استفاده از این دستگاه خمیر گیر ، خمیر مورد نیاز خود را در حجم های و ظرفیت های  مختلف تولید کنید .

دستگاه خمیر گیری

دستگاه خمیر گیر تنها به درست کردن خمیر نانوایی  یا به مخطوط آرد و آب محدود نمی شود .چراکه با استفاده از این دستگاه شما می توانید به راحتی برای تهیه کره ( کره فله ) نیز مورد استفاده قرار بدهید ،
این دستگاه در حجم های و ظرفیت های  بسیار متفاوتی تولید شده و در بازار نیز عرضه گردیده است. که می تواند ظرفیت هایی و حجم مانند : 8 کیلویی ، 10 ، 15 ،30 ،50 ، 60 ،90 ، 120 ، 180 ، 240 و 360 کیلویی را نام برد .

READ  دستگاه نان تیری سنتی | قیمت خمیر پهن کن نان و خمیر باز کن

که با توجه به تغییر حجم و ظرفیت دستگاه خمیر گیر  قیمت آنها متغیر می باشد. و شما می توانید با استفاده از خدمات رایگان آذر پخت  ،از مشاوره رایگان ( ماشین آلات نانوایی )  ما بهرمند شوید و بهترین انتخاب خود را برای خرید دستگاه مورد نظر داشته باشد.

پیشنهاد آذر پخت  برای افرادی که قصد دارند در منزل خود به پخت و پز کیک بپردازند دستگاه 8 کیلویی را پیشنهاد می دهد.  چرا که تمام نیاز شما را بر طرف میکنند و همین اینکه از نظر ابعاد خمیر گیر جاگیر نمی باشد و فضایی کوچکی نیاز دارد. و کارایی بسیار ساده و راحتی را دارد و تمام خمیر گیر های شرکت آذر پخت  دارای خدمات پس از فروش و ضمانت نامه کتبی می باشد.

اغلب دستگاه خمیر گیر با استفاده از جنس استیل نگیر 304 و 314  مرغوب تولید شده است. که ضد زنگ و ضد فرسایش می باشد. که به راحتی می توانید مورد شست و شو قرار دهید.
و در هر نوع شرایط آب و هوایی کاربردی می باشد ، این دستگاه ها اغلب دارای همزن 3 شاخه و 2  شاخه می باشد که 3 شاخه بیشتر برای خمیر سفت و 2 شاخه برای خمیر شل استفاده می شود که از جنس ابکاری شده آلومینیوم یا استیل تهیه و تولید شده است.
و با توجه به نیاز شما قابل تغییر هست و الکترموتور ها  استفاده شده در این دستگاه ها دارای قدرت بسیار بالا و کیفیت ساخت بالایی می باشدو در فاز های تک فاز و سه فاز ارائه می شود.

نکات مهم در خرید دستگاه خمیر گیر

دستگاه همزن خمیر  دارای نکاتی می باشد. که حتما باید قبل از خرید به آن توجه ویژه ای داشته باشید .ظرفیت و حجم پاتیل ( دیگ ) برای خمیر است که می توانید به نسبت شغل خود ان را انتخاب کنید.
چرا که اگر در انتخاب خود به خوبی دقت نکنید بعدها اگر شغل شما رشد و پیشرفت داشته باشد. مجبور به خرید خمیرگیر متناسب حجم کاری فعلی شما خواهد بود. و مورد بعدی اگاهی از جنس و مواد مصرفی محصول هست که اگر شما استیل نگیر تهیه کنید یا آلومینیومی هر یک مزایای بخصوصی دارد. بطور مثال در استیل ها به هیچ عنوان دستگاه خمیر گیر دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شود . و می توانید به راحتی با اب به شستشو دستگاه بپردازید اما در حالت آلومینیومی بعد ها دچار مشکل خواهید شد.

مورد بعدی نوع تغذیه الکتریکی  مصرف برقی دستگاه هست که به دو صورت ۲۲۰ ولت و ۳۸۰ ولت به بازار عرضه می شود که در حالت ۲۲۰ ولت به اصطلاح تک فاز نامیده می شودکه الکترموتور تک فاز نصب میشه  و می توانید در هر مکانی از این دستگاه استفاده کنید حتی منزل اما در حالت ۳۸۰ ولت که سه فاز نامیده می شود الکترموتور سه فاز نصب میشه و حتما نیاز هست یک برق ۳ فاز یا همان برق صنعتی نیز تهیه کنید.
همچنین بایستی به قدرت موتور نیز دقت لازم را داشته باشید چراگه قدرت موتور به نسبت ظرفیت دستگاه تغییر می کند ( برای کارهای سنگین مثل تبدیل خامه به کره و میکسر عسل باید یک مدل بالاتر برداردی ) و حتما دقت کنید که قدرت موتور متناسب با حجم دستگاه باشد.
اگر به این موضوع دقت نکنید موجب سخت کار کردن خمیر گیر می شود و در نهایت باعث افزایش هزینه تامین و نگهداری دستگاه خمیر گیر خواهد شد .
و مطلب دیگر که باید توجه داشته باشید اندازه دهنه پاتیل می باشد که رو این مورد هم می بایست دقت کنید و همچنین وزن دستگاه اگر برایتان مهم هست ( امکان جابجای متعدد هست )حتما قبل از خرید اطلاعات محصول را با دقت کامل مطالعه بفرمایید. و در صورت هرگونه ابهام با پشتیبانی آذر پخت  در ارتباط باشید.

خرید خمیر گیر

دستگاه خمیر گیری خانگی

دستگاه خمیر گیری خانگی به دلیل کوچک بود و قابل حل بودن آنها این نام را به خود گرفته است و این دلیل بر قابل استفاده نبودن آن در کارهای صنعتی نمی باشد و امکان استفاده را دارد اما به دلیل کم حجم بودن قالب در وزن های ۵ کیلویی ؛ ۸ کیلویی و ۱۵ کیلویی نام آن را دستگاه خمیر گیری خانگی قرار داده اند.
دستگاه خمیر گیری خانگی با توجه به نیاز های مصارف خانگی در ابعاد کوچکتری ساخته شده است و تمام کارهایی که در حالت صنعتی انتظار دارید را انجام می دهد و برخلاف دستگاه خمیر گیر صنعتی به راحتی قابل استفاده است و می توانید آن را بروی کابینت قرار بدهید و خمیر مورد نیاز خود را تهیه کنید .
و همچنین این دستگاه دارای مصرف برق بسیاری پایینی می باشد و با برق شهری به راحتی شروع به کار می کند و در دو حالت رومیزی و قابل حمل با چرخ های قرار داده شده در زیر دستگاه به بازار عرضه می شود.

کار با این دستگاه ها به آسانی قابل انجام می باشد و به عنوان مثال اگر شما دستگاه ۸ کیلویی را تهیه کنید نیاز هست برای تهیه خمیر ۵کیلو گرم آرد به داخل مخزن ریخته و ۳ کیلو آب به آن اضافه کنید و به همین ترتیب در دستگاه های بزرگتر می توانید حساب کنید که چقدر آب و آرد برای به عمل رساندن خمیر نیاز می باشد .
و در ادامه با چنگک های تعبیه شده در دستگاه شروع به حرکت می کند و خمیر را به خوبی ورز می دهد و در کمتر از ۱۰ دقیقه شما خمیر مورد نیاز خود را می توانید به دست بیاورید. و برای مصارفی همچون خمیر پیتزا استفاده نمایید اما برخلاف موارد ارائه شده شما می توانید این دستگاه را به عنوان یک میکسر نیز مورد استفاده قرار بدهید.

خرید خمیر گیر

خرید خمیر گیر نیاز دارد که در شما قبل از هر چیزی مشخصات خمیر گیر دلخواهتان را داشته باشید. و بنا بر آن انتخاب کنید و سپس با جستجو درسایت آذر پخت  خمیر گیر دلخواهتان را بیابید و با مقایسه قیمتی همزن خمیر  محصولات به راحتی می توانید.
فروشگاه مورد نظر خود را پیدا کنید و نکته مهمی که در اینجا مطرح هست داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش محصول می باشد.  و مواد بکار گرفته شده در ساخت محصول خمیر گیر نیز می باشد .همچنین توان خمیر ساز یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد .که به آن بایستی دقت ویژه ای داشته باشید.

که تمامی این موارد در فروشگاه آذر پخت ذکر شده و به جرات می توان گفت پایین ترین قیمت و با کیفیت ترین محصول را می توانید از ما دریافت کنید و در کمترین زمان محصول با کیفیتی را در منزل و یا محل کار خود دریافت کنید.

همچنین قیمت خرید خمیر گیر سنگک در آذر پخت با پایین ترین قیمت امکان پذیر می باشد .که شما علاوه بر خرید محصول می توانید از خدماتی همچون گارانتی و خدمات پس از فروش  محصول و مشاوره رایگان  جهت راه اندازی دستگاه را از مشاوران آذر پخت دریافت نمایید.

خرید اقساطی خمیر گیر

خرید اقساطی دستگاه خمیر گیر از آذر پخت

خرید اقساطی دستگاه خمیر گیر یکی دیگر از امکاناتی و ویژگی های می باشد که شرکت آذر پخت این امکان را برای مشتریان و نانوایان عزیز فراهم ساخته است. که شما بدون نیاز به حضور فیزیکی می توانید بصورت آنلاین تمام محصولات موجود در فروشگاه را بصورت اقساطی تهیه کنید. و تنها نیاز است که شما 50 ٪ مبلغ کل محصول را به شرکت پرداخت کنید و الباقی را طی چند فقره چک یا سفته به مدت ۲ الی 8 ماه به انتخاب خودتان پرداخت نمایید.

که این عمل که برای اولین بصورت آنلاین ارائه شده توسط تیم تخصصی آذر پخت می باشد که تمام این کارها بصورت آنلاین انجام می شود و کافی هست مدارک خود را به شماره واتس اپ 09149974203  ارسال بفرمایید . و پس از برسی حساب های شما ؛ تیم فروش با شما تماس حاصل می کند. تا الباقی روند اداری را طی بشه و در کمتر از ۳ روز خرید اقساطی خمیر گیر برای شما میسر خواهد شد.

شما نیز علاوه بر خرید این دستگاه خمیر گیر می توانید بدون محدودیت در خرید اقساط در یک محصول خاص ؛ برای تمامی محصولات از  دستگاه پخت سنگک ، دستگاه پخت لواش ، دستگاه پخت بربری این تسهیلات استفاده نمایید و در صورت داشتن هر گونه سوال و نیاز به مشاوره در این زمینه خمیر گیر  می توانید با شماره های قرار گرفته و پشتیبانی واتس اپ با ما در ارتباط باشید تا بهتر بتوانیم در این خصوص شما را یاری کنیم.

مشاوره ماشین الات نانوایی
مشاوره ماشین الات نانوایی

 

 

دیدگاه شما

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای مجموعه آذر پخت محوظ است و هرگونه سوء استفاده پیگرد قانونی دارد.
READ  دستگاه نان تیری سنتی | قیمت خمیر پهن کن نان و خمیر باز کن
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.